• Dárkové poukazy
  • Mobilní aplikace
  • Vše o nákupu
  • Blog
  • O nás
  • Kontakt
  • czk
    CZK
    EUR
  • Audioknihy
  • Kategorie

Žádné výsledky ...

Přihlásit se
Prázdný nákupní košík
Menu
  1. ProgresGuru.cz
  2. Blog
  3. Souboj titánů: Nejlepší copywriter vs. Ottocopy. Na koho si vsadíte?

Souboj titánů: Nejlepší copywriter vs. Ottocopy. Na koho si vsadíte?

Dobré odpoledne, vážení a milí diváci. Vítejte u přenosu zápasu, jenž nemá ve světě sportovního copywritingu obdoby. Dnešní soupeři odhodili pro jednou svoje propisky, odpojili klávesnice a rozhodli se ukázat, kdo že se prodere na výsluní a ukáže jednou pro vždy, že je nejlepší. Jste lační po výsledku? Sledujte dál naše vysílání po komerční přestávce…

ProgresGuru.cz 5.6.2017

...vítejte zpátky u dnešního sportovního svátku. Pojďme si hned z kraje představit dnešní soupeře. V pravém rohu se zahřívá Pavel Šenkapoun alias Nejlepší copywriter, který své zápasnické schopnosti představil v příručce pro všechny začátečníky – Webcopywriting pro samouky.

V levém rohu, schovaný pod kapucí, se soustředí Otto Bohuš, v prostředí bojového copywritingu známý spíše pod přezdívkou Ottocopy. I jeho počin Pište jako copywriter vzbudil veliké pozdvižení.

Teď už se ale vše chystá k zápasu století. K zápasu, který rozhodne o tom, kdo sklidí slávu a kdo bude pouze paběrkovat.

Do začátku zbývá několik sekund.

3, 2, 1 – gong!

A je to tady, oba copywriteři polehoučku opouští rohy ringu. Start je velice nesmělý a zápasníci se oťukávají zatím pouze pohledy. Pozor! Co se to děje? Nejlepší copywriter vysoukává z poza zad myš s dlouhou šňůrou. Chce ji snad použít ke škrcení? To ne, Pavle, tohle by měl být férový zápas!

Ovšem ani Ottocopy nezůstává pozadu. Z kapsy cosi vytahuje… Z komentátorského stanoviště nejde poznat, co to je za předmět. Aha. Jedná se o nádobu s inkoustem a plnicí pero. Nezkouším si ani přestavovat, jak by ho chtěl Otto v zápase použít.

Jde do tuhého. Soupeři se přibližují.

Zvedají ruce se svými vražednými nástroji.

Střet se zdá nevyhnutelný…

Pánové a dámy, teď se děje něco neuvěřitelného. Oba zápasníci si nejdou po krku! Celý svět očekával brutální souboj, ale copywriteři se do arény nepřišli bít. To, co jsem považoval za nástroj pomsty, jsou ve skutečnosti dary.

Ottocopy a Nejlepší copywriter si potřásají pravicemi. Aréna jásá. Sem tam dokonce ukápne slza dojetí nad krásným závěrem jedinečného klání. Neuvěřitelný závěr!

Opravdu jste čekali, že si to Otto Bohuš a Pavel Šenkapoun rozdají v ringu na férovku? Kdepak. Tihle skvělí copywriteři nemají potřebu soupeřit o post jedničky. Každý z nich dokáže svým svébytným stylem vytvořit originální obsah, který prodává.

Oba navíc posílají své know-how dál. Všem, kteří se chtějí o copywritingu dovědět víc, pokusit se otextovat vlastní web, newsletter, nebo začít budovat obsahovou strategii.

Chcete to taky zkusit? Sestavili jsme pro vás výhodnou sadu složenou z audioknih Piště jako copywriter + Webcopywriting pro samouky.

Poslechněte si více než 12 hodin rad, triků a zkušeností – staňte se svými vlastními copywritery.


Podobné články
Vztahy bez filtru: Cesta k upřímné komunikaci
Vztahy bez filtru: Cesta k upřímné komunikaci

Před pár dny jsem seděla na kávě s kamarádkou a poslouchala její už třetí příběh o tom, jak si s manželem zase nerozuměli. A víte co? Uvědomila jsem si, že jako máma, která se stará o vlastní i nevlastní děti, jsem se toho o vztazích a komunikaci musela naučit víc, než jsem kdy plánovala. Zatímco na kariéru nebo cvičení máme jasné systémy, ty nejdůležitější věci, naše vztahy, často necháváme běžet samospádem. A přitom právě kvalita našich vztahů nejvíc ovlivňuje, jak se v životě cítíme. Pojďme se na ně podívat systematicky, ale s citem!

Audioknihy a osobní rozvoj - 3. část
Audioknihy a osobní rozvoj - 3. část

Jak ovlivňují styly učení poslech audioknih? V každém výukovém procesu, kterým sebevzdělávání za využití audioknih zcela jistě je, je nutné rozlišovat styly učení. Styl učení je závislý na mnoha faktorech lidské osobnosti a může zcela zásadně ovlivňovat proces osvojování si daného „učiva“ či textu, v našem případě zapamatování si poznatků z audioknihy. Člověk, který má styl učení např. vizuální, preferuje učební text před sebou v papírové či elektronické podobě, naopak člověk, který má auditivní (sluchový) styl učení, musí poznatek slyšet, aby si jej lépe zapamatoval.

Až odhodíte masky, začnete žít
Až odhodíte masky, začnete žít

„Nepřibrala jsem?" „Nemyslím si." Milosrdná lež. „Dáme si sklenku?" „Jasně!" – přece nebudu trapná. „Sejdeme se brzy?" „Určitě!" – stejně ho už neuvidím. Znáte to? Tyto automatické polopravdy vypouštíme každý den. A každá z nich bere kousek naší energie. Brad Blanton tvrdí, že nás tahle „slušnost" dusí víc, než by nás bolela pravda. A víte co? Má pravdu. Radikální upřímnost není audiokniha o tom, jak se stát bezohledným. Je o tom přestat umírat pomalu. Jste na to připraveni?

Objevte, proč jsme první volbou v audioknihách o osobním rozvoji

success_logo

Aktuálně máme v nabídce

550 audioknih

Rozvojové audioknihy vydáváme již 12 let

Všechny nabízené tituly známe a pečlivě vybíráme

Tituly, které nás zaujmou nejvíce vydáváme pod vlastním nakladatelstvím

Máme vlastní Android a iOS aplikaci pro pohodlný poslech

Zaregistrujte se a ještě dnes získejte spoustu výhod

  • Přehledná virtuální polička
  • Pohodlný poslech přímo v aplikaci
  • Vybrané tituly zdarma
  • Slevy na bestsellery
  • Bonusy za každý nákup
  • Ukázky ke stažení zdarma
  • Jak nakupovat
  • Obchodní podmínky
  • Zásady ochrany soukromí
  • Kontakt
  • O nás
  • Blog
  • Dárkové poukazy
  • Mobilní aplikace
Máte dotazy? Napište nám
  • audioknihy@progresguru.cz
  • FaceBook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
ProgresGuru
  • GoPay
  • VISA
  • MasterCard
  • Master
  • Google-Play

2013-2025 ©

ProgresGuru - audioknihy pro váš rozvoj

Vytvořilo Peko Studio s.r.o.