• Dárkové poukazy
  • Mobilní aplikace
  • Vše o nákupu
  • Blog
  • O nás
  • Kontakt
  • czk
    CZK
    EUR
  • Audioknihy
  • Kategorie

Žádné výsledky ...

Přihlásit se
Prázdný nákupní košík
Menu
  1. ProgresGuru.cz
  2. Blog
  3. Souboj titánů: Nejlepší copywriter vs. Ottocopy. Na koho si vsadíte?

Souboj titánů: Nejlepší copywriter vs. Ottocopy. Na koho si vsadíte?

Dobré odpoledne, vážení a milí diváci. Vítejte u přenosu zápasu, jenž nemá ve světě sportovního copywritingu obdoby. Dnešní soupeři odhodili pro jednou svoje propisky, odpojili klávesnice a rozhodli se ukázat, kdo že se prodere na výsluní a ukáže jednou pro vždy, že je nejlepší. Jste lační po výsledku? Sledujte dál naše vysílání po komerční přestávce…

ProgresGuru.cz 5.6.2017

...vítejte zpátky u dnešního sportovního svátku. Pojďme si hned z kraje představit dnešní soupeře. V pravém rohu se zahřívá Pavel Šenkapoun alias Nejlepší copywriter, který své zápasnické schopnosti představil v příručce pro všechny začátečníky – Webcopywriting pro samouky.

V levém rohu, schovaný pod kapucí, se soustředí Otto Bohuš, v prostředí bojového copywritingu známý spíše pod přezdívkou Ottocopy. I jeho počin Pište jako copywriter vzbudil veliké pozdvižení.

Teď už se ale vše chystá k zápasu století. K zápasu, který rozhodne o tom, kdo sklidí slávu a kdo bude pouze paběrkovat.

Do začátku zbývá několik sekund.

3, 2, 1 – gong!

A je to tady, oba copywriteři polehoučku opouští rohy ringu. Start je velice nesmělý a zápasníci se oťukávají zatím pouze pohledy. Pozor! Co se to děje? Nejlepší copywriter vysoukává z poza zad myš s dlouhou šňůrou. Chce ji snad použít ke škrcení? To ne, Pavle, tohle by měl být férový zápas!

Ovšem ani Ottocopy nezůstává pozadu. Z kapsy cosi vytahuje… Z komentátorského stanoviště nejde poznat, co to je za předmět. Aha. Jedná se o nádobu s inkoustem a plnicí pero. Nezkouším si ani přestavovat, jak by ho chtěl Otto v zápase použít.

Jde do tuhého. Soupeři se přibližují.

Zvedají ruce se svými vražednými nástroji.

Střet se zdá nevyhnutelný…

Pánové a dámy, teď se děje něco neuvěřitelného. Oba zápasníci si nejdou po krku! Celý svět očekával brutální souboj, ale copywriteři se do arény nepřišli bít. To, co jsem považoval za nástroj pomsty, jsou ve skutečnosti dary.

Ottocopy a Nejlepší copywriter si potřásají pravicemi. Aréna jásá. Sem tam dokonce ukápne slza dojetí nad krásným závěrem jedinečného klání. Neuvěřitelný závěr!

Opravdu jste čekali, že si to Otto Bohuš a Pavel Šenkapoun rozdají v ringu na férovku? Kdepak. Tihle skvělí copywriteři nemají potřebu soupeřit o post jedničky. Každý z nich dokáže svým svébytným stylem vytvořit originální obsah, který prodává.

Oba navíc posílají své know-how dál. Všem, kteří se chtějí o copywritingu dovědět víc, pokusit se otextovat vlastní web, newsletter, nebo začít budovat obsahovou strategii.

Chcete to taky zkusit? Sestavili jsme pro vás výhodnou sadu složenou z audioknih Piště jako copywriter + Webcopywriting pro samouky.

Poslechněte si více než 12 hodin rad, triků a zkušeností – staňte se svými vlastními copywritery.


Podobné články
Jaká je normální hladina konzumace alkoholu?
Jaká je normální hladina konzumace alkoholu?

Většina z nás si dokáže představit, jak vypadá nezdravé pití, ať jsme se s ním potkali v knížkách, filmech či reálném životě. Žena, která vyzvedává své děti ze školy se skleničkou vodky v ruce. Bezdomovec, co pije na chodníku. Kamarád, co pil tak moc, že spadnul až na dno a nyní bude do konce života navštěvovat Anonymní alkoholiky. V našich myslích nezdravé pití vypadá nějak takhle a všichni ostatní jsou vlastně normální konzumenti. Normální konzumenti mají svůj život, pijí pravidelně, ale ne přehnaně, a jsou víceméně v pohodě. Problém je, že naše definice normálního pití se neustále mění a posouvá a zahrnuje i nezdravé standardy. Většina konzumentů pije příliš, ale podle společnosti je to vlastně pořád v normě.

Proč si poslechnout novou audioknihu „Nespoutaná“?
Proč si poslechnout novou audioknihu „Nespoutaná“?

V audioknize Nespoutaná nám autorka Glennon Doyle na příkladech ze svého života ukazuje, jak moc často, i když nevědomky, zapomínáme na své vlastní já – na svou osobnost, pocity, potřeby. Velmi upřímně nám jemným způsobem nastavuje zrcadlo. Audiokniha není jen o příběhu samotné Glennon, je o drobných připomínkách, jak neztrácet samu sebe a nestávat se někým, kým nejsme rádi. Nestávat se tím, co se od nás očekává, co od nás svět očekává. Tentokrát vám v článku dáme nahlédnout do knihy, ať si dokážete představit jedinečný styl, kterým autorka tyto cenné informace a poznatky, často i o nás samých, odhaluje.

Vystupte z komfortní zóny pohodlí
Vystupte z komfortní zóny pohodlí

Ať už vaše zóna pohodlí obsahuje cokoliv, platíte za ni nezměrnou cenu. Život poskytuje nekonečné množství příležitostí, ale s nimi přichází i bolest. Pro většinu z nás je to hluboce zakořeněný zvyk. Opevňujeme se vysokou neviditelnou zdí a neodvažujeme se ven, protože za zdí na nás čeká bolest. Opevněné místo se nazývá „zóna pohodlí“ nebo „komfortní zóna“. Zóna pohodlí není fyzické místo: je to způsob života, který vylučuje vše, co by mohlo bolet.

Objevte, proč jsme první volbou v audioknihách o osobním rozvoji

success_logo

Aktuálně máme v nabídce

545 audioknih

Rozvojové audioknihy vydáváme již 12 let

Všechny nabízené tituly známe a pečlivě vybíráme

Tituly, které nás zaujmou nejvíce vydáváme pod vlastním nakladatelstvím

Máme vlastní Android a iOS aplikaci pro pohodlný poslech

Zaregistrujte se a ještě dnes získejte spoustu výhod

  • Přehledná virtuální polička
  • Pohodlný poslech přímo v aplikaci
  • Vybrané tituly zdarma
  • Slevy na bestsellery
  • Bonusy za každý nákup
  • Ukázky ke stažení zdarma
  • Jak nakupovat
  • Obchodní podmínky
  • Zásady ochrany soukromí
  • Kontakt
  • O nás
  • Blog
  • Dárkové poukazy
  • Mobilní aplikace
Máte dotazy? Napište nám
  • audioknihy@progresguru.cz
  • FaceBook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
ProgresGuru
  • GoPay
  • VISA
  • MasterCard
  • Master
  • Google-Play

2013-2025 ©

ProgresGuru - audioknihy pro váš rozvoj

Vytvořilo Peko Studio s.r.o.