Webcopywriting pro samouky

Praktický návod, jak pomocí skvělých textů nakopnout váš web

350 Kč

  • Autor: Pavel Šenkapoun
  • Interpret: Gustav Bubník
  • Délka: 8 hod 59 min
  • Velikost: 675 MB
  • Typ: Audiokniha kompletní
  • Formát: MP3 ke stažení
  • Vydavatel: Progres Guru

Že „Obsah je král“ je sice 100x omleté, ale pořád 100% pravdivé tvrzení

Bez perfektních prodejních textů si na svém webu ani neškrtnete. Zjistěte, díky copy radám Pavla Šenkapouna, že hra se slovy má svůj pevný řád a že není tak těžké ji hrát. A vyhrát.

Provozujete e-shop nebo jiný on-line byznys a rozmrzele sledujete, jak vám to nefunguje? Konkurence je obrovská. Přebijete ji pouze hromadou peněz nasypaných do PPC reklamy, anebo originálním obsahem webu. Šetřete. Pokud totiž máte alespoň průměrné literární schopnosti, můžete si prodejní texty napsat sami. Jen musíte vědět, jak na to. Víte, k čemu slouží CTA, jak se využívá AIDA, nebo proč zrovna headlineje tak důležitý? Pusťte si myšlenky zkušeného copywritera do uší a zkuste si sami napsat texty, které prodávají.

Přepište si svůj web jako profík a budujte svou značku, webovou identitu i svou lidskou autoritu. S vervou

Audiokniha Copywriting pro samouky vás krok za krokem provede uměním copywritingu. Osvojíte si základní terminologii a naučíte se, jaké osvědčené postupy při psaní využívat. Lidé sice na internetu obecně málo čtou, ale na dobrý text je pořád utáhnete. Vezměte slova do svých rukou a buďte sám svému webu copywriterem.

Nemusíte být zrovna spisovatel, abyste si dokázali přepsat web (článek na blogu)

... více
skrýt
  • 00 Webcopywriting pro samouky
  • 01 Autor: Pavel Šenkapoun
  • 02 Předmluva
  • 03 ÚVOD: Jak se z lamy stát podnikatelem
  • 04 Co vás v této audioknize čeká
  • 05 KAPITOLA PRVNÍ: Jak se zabydlet na internetu
  • 06 Jak dobýt internet se svou značkou
  • 07 Text nebo video?
  • 08 Podivuhodný případ ne-copywritera
  • 09 Nulový stupeň copywritingu
  • 10 KAPITOLA DRUHÁ: Zákazník, produkt a vy. A vaše USP
  • 11 Zákazníci a jejich potřeby, zájmy i vášně
  • 12 Využijte statistiky webové návštěvnosti
  • 13 KAPITOLA TŘETÍ: Elementy obsahové strategie
  • 14 Jaké cíle mohou plnit vaše internetové texty
  • 15 Značka - Positioning - Tone of Voice - Style guide
  • 16 Novinky
  • 17 Tématické články pro váš obsahový marketing
  • 18 Produktové a prodejní texty
  • 19 Sociální sítě
  • 20 KAPITOLA ČTVRTÁ: Anatomie webového obsahu
  • 21 Učit se z referencí a blogů špičkových copywriterů
  • 22 Anatomie webového obsahu
  • 23 HTML hlavička - Meta texty - Meta tagy
  • 24 Doména
  • 25 Favicon
  • 26 Logo
  • 27 Slogan neboli claim
  • 28 Menu
  • 29 Slider/Rozcestník
  • 30 E-mail bait
  • 31 Aktuality/Blog
  • 32 Reference
  • 33 Patička
  • 34 KAPITOLA PÁTÁ: Jak napsat přesvědčivý produktový text
  • 35 Pravidlo pravidel: Nevěřte pravidlům
  • 36 Srozumitelnost, relevance, obrácená pyramida a špetka osobitosti
  • 37 Cíle textu
  • 38 Struktura produktové stránky ala AIDA
  • 39 Snippet aneb Copywriting před copywritingem
  • 40 Headline a otvírák aneb Copywriting nad foldem
  • ...  a další

Matej

Knihu som si kúpil ako doplnkový zdroj info o copy. Musím povedať, že to bola slušná kniha a pár nových myšlienok som si osvojil, splnila moje očakávania. Autor je bývalý filozof, čo trocha poznať na náročnosti textu. Pre mňa to však bolo v pohode.Celkovo knihu odporúčam.

zlodejka_kníh

Pre mňa je Webcopywriting pre samoukov, veľmi nápomocnou knihou podľa ktorej môžem veľa vecí zmeniť k lepšiemu. Možno mi to nepôjde rýchlo, ale mám sa aspoň o čo oprieť a kde hľadať. Ak si chcete vytvoriť webovú stránku, kde budete písať alebo ponúkať nejaké produkty určite si túto audioknihu vypočujte. Získate aspoň nejaký pohľad na to, ako by ste mali pri písaní článkov a tvorbe webového obsahu postupovať. Audiokniha je v českom jazyku veľmi dobre nahovorená Gustávom Bubníkom.

Mlokcestovatel.cz

Hodně dobrá kniha. Na knize je příjemné především to, že je srozumitelně napsaná. Všechno je vysvětlené na příkladech z praxe. Myslím, že knihu může číst opravdu každý samouk nebo začátečník. Nejsou potřeba žádné základy copywritingu nebo SEO optimalizace. A pěkným plusem také je, že kniha je vtipná a člověk se u ní často zasměje.

Copywriting: Otto Bohuš, Pavel Šenkapoun
-15% AKCE

700Kč
599Kč

Copywriting

Otto Bohuš, Pavel Šenkapoun

Čte: Gustav Bubník

Pište jako copywriter: Otto Bohuš
BESTSELLER

350Kč

Pište jako copywriter

Otto Bohuš

Čte: Gustav Bubník

O Honzově štěstí: David Zonyga

150Kč

O Honzově štěstí

David Zonyga

Čte: Gustav Bubník

1001 Myšlenek: část Politika a Společnost: Robert Arp
-20% AKCE

250Kč
199Kč

1001 Myšlenek: část Politika a Společnost

Robert Arp

Čte: Gustav Bubník

Motivací k Vítězství: Richard Denny

299Kč

Motivací k Vítězství

Richard Denny

Čte: Gustav Bubník

Milion v kapse: Vladimír Procházka, Andrej Prešovský
-25% AKCE

798Kč
599Kč

Milion v kapse

Vladimír Procházka, Andrej Prešovský

Čte: Jaroslav Ludvík, Gustav Bubník

Lepší život: Leo Babauta, Tim Ferriss
-28% AKCE

900Kč
650Kč

Lepší život

Leo Babauta, Tim Ferriss

Čte: Gustav Bubník, Filip Jícha

Vytvořením účtu získáte

virtuální poličku

audio moudra e-mailem

audioknihu zdarma

kapitoly zdarma

MP3 ke stažení zdarma

akční a slevové nabídky

Vytvořit uživatelský účet

Bestseller audiokniha
Stop prokrastinaci ZDARMA

Zašlete mi audioknihu Stop prokrastinaci