Před-svědčování - Robert Cialdini

Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit

1 hodnocení
NOVINKA
  • Autor:Robert Cialdini
  • Interpret:Jiří Schwarz
  • Délka:11 hod 23 min
  • Velikost:829 MB
  • Typ:Audiokniha kompletní
  • Formát:MP3 ke stažení
  • Vydavatel:ProgresGuru

Popis audioknihy

„Ochočte” si publikum a naučte se ho ovlivňovat v etických mezích

Jak by to bylo nádherné, kdybyste dokázali přitáhnout publikum tak gigantickou silou, že by vás zkrátka nemohlo odmítnout. Chcete to umět?

Dovedná práce s pozorností vede podle Cialdiniho k tzv. před-svědčení posluchače a následně také k žádaným výsledkům. Nejde tedy o to, že byste museli měnit postoje či názory svých posluchačů. Stačí vám správně naladit publikum ještě před tím, než po něm něco chcete. Dostanete ho tak tam, kam potřebujete. Bezbolestně.

Cialdiniho nová audiokniha postavená na konceptu před-svědčování opřeném o poslední vědecké poznatky a metodách úspěšných mistrů vlivu změní způsob, jakým uvažujete o marketingu, obchodním vyjednávání, propagandě, zkrátka ovlivňování druhých – a naučí vás, jak se bránit případné manipulaci.

Tuto audioknihu potřebujete, protože jinak můžete být sami obětí.

Nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním

To nové, co Robert Cialdini přináší, je změna úhlu pohledu. Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal už před pětatřiceti lety. Úspěch první knihy a miliony prodaných výtisků ve více než 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování se autor zabýval i nadále a výsledkem je tato mimořádná audiokniha Před-svědčování.

Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.

Co vám dá audiokniha od nejvýznamnějšího experta na přesvědčování, Roberta Cialdiniho?

  • co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
  • jak využít to, na co se publikum zrovna soustředí
  • které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
  • jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
  • o neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
  •  

    Jestli vám jde o vlastní dobro, nebo dobro vašeho byznysu, tuhle audioknihu potřebujete! Pokud jste zatím neslyšeli ani Zbraně vlivu, můžete si obě audioknihy pořídit v cenově výhodném audiobalíčku Vládce vlivu.

    Seznam kapitol

    • 00 Předmluva
    • 01 ČÁST PRVNÍ - Před-svědčení: Začíná to pozorností - Kapitola 1 - Úvod
    • 02 Klíčové pojítko
    • 03 Shrnutí
    • 04 KAPITOLA 2 - Privilegované momenty
    • 05 Návodné otázky
    • 06 Etické meze směrování pozornosti
    • 07 KAPITOLA 3 - Důležitým faktorem pozornosti... je důležitost
    • 08 Postranní uličky k získání pozornosti
    • 09 Změna těžiště profesního cíle
    • 10 KAPITOLA 4 - Fokální znamená kauzalní
    • 11 Přiznání Petera Reillyho
    • 12 KAPITOLA 5 - Vládcové pozornosti: Atraktory
    • 13 Co jsem to vlastně chtěl?
    • 14 KAPITOLA 6 - Vládcové pozornosti 2: Magnetizéry
    • 15 Nedokončené
    • 16 Záhadné
    • 17 ČÁST DRUHÁ - Procesy: Role asociací - KAPITOLA 7 - Význam asociací
    • 18 Metafora je meta-branou ke změně
    • 19 Horká témata
    • 20 KAPITOLA 8 - Vliv prostředí: Na správném místě ve správný čas
    • 21 Co už v sobě máme - Paradox optimismu
    • 22 Co už v sobě mají druzí
    • 23 KAPITOLA 9 - Mechanismy před-svědčování: Příčiny, limity a korektivy
    • 24 Korektiva: Nežádoucí vlivy - Mentální zkratky
    • 25 ČÁST TŘETÍ - Osvědčené postupy: Optimalizace před-svědčování - KAPITOLA 10
    • 26 Opakování matka moudrosti - Reciprocita - Oblíbenost - Sociální schválení
    • 27 Autorita - Vzácnost - Důslednost
    • 28 Další poznámky k univerzálním zásadám působení na druhé
    • 29 KAPITOLA 11 - Jednota 1: Být spolu
    • 30 KAPITOLA 12 - Jednota 2: Jednat spolu
    • 31 Místo - Lokalita - Region
    • 32 Hudba v boji o vliv - Systémové inženýrství
    • 33 Spolutvorba - Vzájemné sbližování
    • 34 KAPITOLA 13 - Etické meze: Před-před-svědčivá úvaha
    • 35 Troj-nádorová struktura organizační nepoctivosti
    • 36 KAPITOLA 14 - Post-svědčování: Trvalé následky

    Hodnocení

    Honza

    Hezky popořadě! Poslechněte si nejprve Cialdiniho Zbraně vlivu. Protože jen tehdy dokážete opravdu ocenit hloubku a celkový rozměr Před-svědčování.

    Pryč se zlozvyky: Charles Duhigg, M.J. Ryan

    Pryč se zlozvyky

    Charles Duhigg, M.J. Ryan

    Čte: Jiří Schwarz, Vendula Fialová

    Vládce vlivů: Robert Cialdini

    Vládce vlivů

    Robert Cialdini

    Čte: Jan Hyhlík, Jiří Schwarz

    Audiokniha Jak prokouknout lež a odhalit pravdu: Jack Nasher
    0:00
    0:00

    Jak prokouknout lež a odhalit pravdu

    Jack Nasher

    Čte: Marek Berger

    Audiokniha Houževnatost: Angela Duckworthová
    0:00
    0:00

    Houževnatost

    Angela Duckworthová

    Čte: Magdaléna Straková

    Audiokniha Emoční inteligence: Daniel Goleman
    0:00
    0:00

    Emoční inteligence

    Daniel Goleman

    Čte: Jan Hyhlík

    Změna je život: D. a CH. Heath, Carol Dwecková

    Změna je život

    D. a CH. Heath, Carol Dwecková

    Čte: Tereza Richtrová, Barbora Nesvadbová