zavřít
PROGRES GURU
info@progresguru.cz +420 739 007 900
Pište jako copywriter - Otto Bohuš
KAPITOLA ZDARMA
ŘEKLI O KNIZE
KAPITOLY
  • 00 Úvod
  • 01 ČÁST PRVNÍ: Jak vyladit homepage
  • 02 Claim
  • 03 Headline
  • 04 Perex
  • 05 Kontakt
  • 06 Přihlášení/Registrace
  • 07 Newsletter
  • 08 Půjčíte mi lupu?
  • 09 Rozcestník
  • 10 Priorita
  • 11 Magnet
  • 12 Patička
  • 13 ČÁST DRUHÁ: Jak vyladit celý web
  • 14 Menu
  • 15 O nás
  • 16 Příběh
  • 17 Testimonialy
  • 18 Nekončete
  • 19 Miniatury
  • 20 Ať vám blog nezpůsobí blok
  • 21 Překvapení
  • 22 Title
  • 23 Description
  • 24 Pojďme se pořádně zkontaktovat
  • 25 ČÁST TŘETÍ: Jak vyladit copy
  • 26 Dar
  • 27 Důkaz
  • 28 Triáda
  • 29 Zeigarnik
  • 30 Nedořeče....nost
  • 31 Emoce
  • 32 Kotva
  • 33 Zapojení
  • 34 Cyráno
  • 35 Hypnóza
  • 36 Limit
  • 37 BONUS: Šifra mistra copywritera
  • 38 BONUS: Karkulku milují, ale kupují od vlka
  • 39 BONUS: Pište jako pornomagnát
  • 40 BONUS: Jak psát direct e-mail
  • ...  a další
Dárkový poukaz, kterým určitě potěšíte své známé, rodinu, zaměstnance nebo kolegy. Dárkový voucher získáte stejným postupem jako audioknihu. Zašleme vám jej na e-mail a rovněž bude k dispozici ke stažení prostřednictvím vašeho účtu. Kód, který voucher obsahuje lze použít po vložení vybrané audioknihy do košíku a následné platbě (platí pouze pro 1 účet ).
Autor: Otto Bohuš
Délka: 3 hod 37 min
Rok vydání: 2014
Interpret: Gustav Bubník
Velikost: 330 MB
MP3 - 192kbps - Nezkrácená

Je to jednoduché. Pokud chcete mít úspěšný web, zajistěte mu lákavý obsah.

Prostřednictvím této audioknihy budete o praktickém copywritingu vědět více než 95% vaší konkurence. Doslova jeho kouzlu propadnete. Dejme tomu, že máte skvělý název (firmy, produktu nebo služby), a ještě lepší logo. Obojí se už na vašem webu krásně vyjímá. A myslíte si, že s brandem máte vystaráno. Většinou se mýlíte. Samozřejmě existují weby, které se bez dobrého sloganu obejdou, např. Google.  V audioknize tak naleznete nutný základ profesního rozvoje, pokud to se svým webem myslíte opravdu vážně. Nemusíte jako autor zkoušet a testovat dlouhá léta. Přehledně, výstižně a bez obalu se dozvíte, kde děláte chyby a jak je můžete napravit.

Zjistíte důležitost sloganů, headlinů, výzev k akci a mnoha dalších textů na vašem webu, a jak na ně.

Na jejich umístění, výstižnost a překvapivost. Proč a jak si dát na web opravdový magnet, který návštěvníky zaujme. Proč je efekt prvního daru zásadní a proč zákazníky tak mate vaše cena. Kde sehnat testimonialy a recenze, a jak je upravit. Jak připravovat a psát newslettery, které lidi čtou a co víc, díky kterým nakonec provedou nákup.

To vše přehledně a výstižně. Bez obalu a zbytečné omáčky. A hlavně velmi zábavně. Profesionální dabér Gustav Bubník (Ch. Scheen, T. Cruise) předvedl v audioknize opět úžasný výkon. Stejně tak Otto Bohuš, její autor. Audiokniha za vás ale práci neudělá. Sami se musíte pustit do praktické aplikace a vlastního testování zmíněných rad. Ale hlavně, pomůže vám s tím nejtěžším. Začít.

"Pro mě osobně je to jedna z nejlepších rozvojových audioknih, které jsem kdy poslouchal. Žádná vata, umělé vycpávky ani vsuvky. Již od první minuty jde autor za svým záměrem: předat hromadu zkušeností a ověřených faktů. A hlavně – udrží vás v maximální pozornosti." Daniel Gamrot, danielgamrot.cz

Z audioknihy:

Pamatujte: mozek vám chce namluvit, že když o svém byznysu víte všechno vy, musí to přece tak nějak automaticky tušit všichni, no nemám pravdu… Netuší nic. Dokud jim to neřeknete. A na homepage k tomu máte zhruba 3–5 sekund.

Motivaci vyplnit další z řady X webových formulářů mi výrazně zvýšíte, když mi krátce a jasně ukážete, že to má smysl. Na webu Copy General jsme to například vyřešili tak, že po kliknutí na „Přihlášení“ se pod nadpisem ihned objeví tři hlavní benefity: Snadné zadání objednávky. Jednoduchá editace údajů. Přehled historie zakázek.

Nebuďte suchopární otroci hlavního menu, ať vaše homepage nepůsobí jako leklá ryba. Založeno roku XY, komplexní služby v oblasti ABC, vize, mise, hodnoty… bla bla bla. Úžasně originální. Všechna lákadla, která na úvodní stranu dáte, samozřejmě musí mít přidanou hodnotu – ani ne tak pro vás jako pro návštěvníka.

Pokud jste na tom podobně jako já, musíte propadnout zoufalství, když vás hlad zažene do míst, kde „menu“ má podobu osmi (a více) stránek. A vy jen listujete sem a tam a tam a sem... bezradní, co si vlastně vybrat. Jídlo č. 27... nebo raději tu třiaosmdesátku... Jak to řeší restauranty, kde vaří skvěle?

Mít já restauraci, vymyslím jí příběh, který bude znát každý host (z loga, šatny, menu, účtenky, ubrousku…). Mít já e-shop se spodním prádlem, vymyslím mu tři ženské postavičky, které vás provedou celým nákupem. Mít já kadeřnictví, vymyslím... atd. atd. Prostě si hrejte s nudnou realitou.
Lidé si vás budou pamatovat díky příběhu – a ten budou šířit (dobrovolně!) dál mezi své známé.

KAPITOLY
  • 00 Úvod
  • 01 ČÁST PRVNÍ: Jak vyladit homepage
  • 02 Claim
  • 03 Headline
  • 04 Perex
  • 05 Kontakt
  • 06 Přihlášení/Registrace
  • 07 Newsletter
  • 08 Půjčíte mi lupu?
  • 09 Rozcestník
  • 10 Priorita
  • 11 Magnet
  • 12 Patička
  • 13 ČÁST DRUHÁ: Jak vyladit celý web
  • 14 Menu
  • 15 O nás
  • 16 Příběh
  • 17 Testimonialy
  • 18 Nekončete
  • 19 Miniatury
  • 20 Ať vám blog nezpůsobí blok
  • 21 Překvapení
  • 22 Title
  • 23 Description
  • 24 Pojďme se pořádně zkontaktovat
  • 25 ČÁST TŘETÍ: Jak vyladit copy
  • 26 Dar
  • 27 Důkaz
  • 28 Triáda
  • 29 Zeigarnik
  • 30 Nedořeče....nost
  • 31 Emoce
  • 32 Kotva
  • 33 Zapojení
  • 34 Cyráno
  • 35 Hypnóza
  • 36 Limit
  • 37 BONUS: Šifra mistra copywritera
  • 38 BONUS: Karkulku milují, ale kupují od vlka
  • 39 BONUS: Pište jako pornomagnát
  • 40 BONUS: Jak psát direct e-mail
  • ...  a další
Podobné audioknihy
Audioknihy interpreta