zavřít
PROGRES GURU
info@progresguru.cz +420 739 007 900
Pište jako copywriter - Otto Bohuš
KAPITOLA ZDARMA
ŘEKLI O KNIZE
KAPITOLY

00 - Úvod
01 - ČÁST PRVNÍ: Jak vyladit homepage
02 - Claim
03 - Headline
04 - Perex
05 - Kontakt
06 - Přihlášení/Registrace
07 - Newsletter
08 - Půjčíte mi lupu?
09 - Rozcestník
10 - Priorita
11 - Magnet
12 - Patička
13 - ČÁST DRUHÁ: Jak vyladit celý web
14 - Menu
15 - O nás
16 - Příběh
17 - Testimonialy
18 - Nekončete
19 - Miniatury
20 - Ať vám blog nezpůsobí blok
21 - Překvapení
22 - Title
23 - Description
24 - Pojďme se pořádně zkontaktovat
25 - ČÁST TŘETÍ: Jak vyladit copy
26 - Dar
27 - Důkaz
28 - Triáda
29 - Zeigarnik
30 - Nedořeče....nost
31 - Emoce
32 - Kotva
33 - Zapojení
34 - Cyráno
35 - Hypnóza
36 - Limit

37 - BONUS: Šifra mistra copywritera
38 - BONUS: Karkulku milují, ale kupují od vlka
39 - BONUS: Pište jako pornomagnát
40 -
BONUS: Jak psát direct e-mail
41 - BONUS: 5 moudrých dohod, jak spravovat firemní facebook
42 - BONUS: Jak chytit flow za 30 minut
43 - BONUS: Zlost, pomsta, jed a strach - Sex, vlny, magnet a slast
44 - BONUS: Odhalil jsem zázračnou formuli na úspěch
45 -
BONUS: Jsem copywriter, řeším problémy - můžu dál?

Dárkový poukaz, kterým určitě potěšíte své známé, rodinu, zaměstnance nebo kolegy. Dárkový voucher získáte stejným postupem jako audioknihu. Zašleme vám jej na e-mail a rovněž bude k dispozici ke stažení prostřednictvím vašeho účtu. Kód, který voucher obsahuje lze použít po vložení vybrané audioknihy do košíku a následné platbě (platí pouze pro 1 účet ).
Autor: Otto Bohuš
Délka: 3 hod 37 min
Rok vydání: 2014
Interpret: Gustav Bubník
Velikost: 330 MB
MP3 - 192kbps - Nezkrácená

Je to jednoduché. Pokud chcete mít úspěšný web, zajistěte mu lákavý obsah. Prostřednictvím této audioknihy budete o praktickém copywritingu vědět více než 95% vaší konkurence. Doslova jeho kouzlu propadnete.

Zjistíte důležitost sloganů, headlinů, výzev k akci a mnoha dalších textů na vašem webu, a jak na ně. Na jejich umístění, výstižnost a překvapivost. Proč a jak si dát na web opravdový magnet, který návštěvníky zaujme. Proč je efekt prvního daru zásadní a proč zákazníky tak mate vaše cena. Kde sehnat testimonialy a recenze, a jak je upravit. Jak připravovat a psát newslettery, které lidi čtou a co víc, díky kterým nakonec provedou nákup.

To vše přehledně a výstižně. Bez obalu a zbytečné omáčky. A hlavně velmi zábavně. Profesionální dabér Gustav Bubník (Ch. Scheen, T. Cruise) předvedl v audioknize opět úžasný výkon. Stejně tak Otto Bohuš, její autor. Audiokniha za vás ale práci neudělá. Sami se musíte pustit do praktické aplikace a vlastního testování zmíněných rad. Ale hlavně, pomůže vám s tím nejtěžším. Začít.

 

"Pro mě osobně je to jedna z nejlepších rozvojových audioknih, které jsem kdy poslouchal. Žádná vata, umělé vycpávky ani vsuvky. Již od první minuty jde autor za svým záměrem: předat hromadu zkušeností a ověřených faktů. A hlavně – udrží vás v maximální pozornosti." Daniel Gamrot, danielgamrot.cz

 

Z audioknihy

♦ Pamatujte: mozek vám chce namluvit, že když o svém byznysu víte všechno vy, musí to přece tak nějak automaticky tušit všichni, no nemám pravdu… Netuší nic. Dokud jim to neřeknete. A na homepage k tomu máte zhruba 3–5 sekund.

♦ Motivaci vyplnit další z řady X webových formulářů mi výrazně zvýšíte, když mi krátce a jasně ukážete, že to má smysl. Na webu Copy General jsme to například vyřešili tak, že po kliknutí na „Přihlášení“ se pod nadpisem ihned objeví tři hlavní benefity: Snadné zadání objednávky. Jednoduchá editace údajů. Přehled historie zakázek.

♦ Nebuďte suchopární otroci hlavního menu, ať vaše homepage nepůsobí jako leklá ryba. Založeno roku XY, komplexní služby v oblasti ABC, vize, mise, hodnoty… bla bla bla. Úžasně originální. Všechna lákadla, která na úvodní stranu dáte, samozřejmě musí mít přidanou hodnotu – ani ne tak pro vás jako pro návštěvníka.

♦ Pokud jste na tom podobně jako já, musíte propadnout zoufalství, když vás hlad zažene do míst, kde „menu“ má podobu osmi (a více) stránek. A vy jen listujete sem a tam a tam a sem... bezradní, co si vlastně vybrat. Jídlo č. 27... nebo raději tu třiaosmdesátku... Jak to řeší restauranty, kde vaří skvěle?

♦ Mít já restauraci, vymyslím jí příběh, který bude znát každý host (z loga, šatny, menu, účtenky, ubrousku…). Mít já e-shop se spodním prádlem, vymyslím mu tři ženské postavičky, které vás provedou celým nákupem. Mít já kadeřnictví, vymyslím... atd. atd. Prostě si hrejte s nudnou realitou.
Lidé si vás budou pamatovat díky příběhu – a ten budou šířit (dobrovolně!) dál mezi své známé.

KAPITOLY

00 - Úvod
01 - ČÁST PRVNÍ: Jak vyladit homepage
02 - Claim
03 - Headline
04 - Perex
05 - Kontakt
06 - Přihlášení/Registrace
07 - Newsletter
08 - Půjčíte mi lupu?
09 - Rozcestník
10 - Priorita
11 - Magnet
12 - Patička
13 - ČÁST DRUHÁ: Jak vyladit celý web
14 - Menu
15 - O nás
16 - Příběh
17 - Testimonialy
18 - Nekončete
19 - Miniatury
20 - Ať vám blog nezpůsobí blok
21 - Překvapení
22 - Title
23 - Description
24 - Pojďme se pořádně zkontaktovat
25 - ČÁST TŘETÍ: Jak vyladit copy
26 - Dar
27 - Důkaz
28 - Triáda
29 - Zeigarnik
30 - Nedořeče....nost
31 - Emoce
32 - Kotva
33 - Zapojení
34 - Cyráno
35 - Hypnóza
36 - Limit

37 - BONUS: Šifra mistra copywritera
38 - BONUS: Karkulku milují, ale kupují od vlka
39 - BONUS: Pište jako pornomagnát
40 -
BONUS: Jak psát direct e-mail
41 - BONUS: 5 moudrých dohod, jak spravovat firemní facebook
42 - BONUS: Jak chytit flow za 30 minut
43 - BONUS: Zlost, pomsta, jed a strach - Sex, vlny, magnet a slast
44 - BONUS: Odhalil jsem zázračnou formuli na úspěch
45 -
BONUS: Jsem copywriter, řeším problémy - můžu dál?

Podobné audioknihy
Audioknihy interpreta