299 Kč
Bez 10 % DPH 271,82 Kč
Autoři totiž zastávají hluboké přesvědčení, že blázen je ten, kdo dělá pořád totéž, a přesto očekává jiný výsledek. Toto je audiokniha pro všechny, kteří už nemají náladu na debaty ve stylu nedělních televizních diskusí a na hosty, kteří do ohlušení mluví a mluví, aby všechno zůstalo tak, jak je. Je to audiokniha pro ty, kteří se záměrně staví proti tomuto trendu fňukání na vysoké úrovni a jsou přesvědčeni, že budoucnost je něco, co tvoříme, ne něco, co nás
Bez teorie, ale s užitečným návodem k okamžité realizaci. Je to audiokniha pro ty, pro něž je vášeň stejně důležitá jako zisk. Pro všechny, kteří se zdráhají uvěřit, že etablované firmy nejsou schopny změn. Obrací se i na ty, kteří nechtějí obětovat své sny na oltáři všeobecně uznávaných mouder.
Autoři totiž nechápou pravidla nekonvenčního myšlení v podnikání jako neochvějné pravdy, ale spíše jako nástroje, jimiž mohou firmy dramaticky zvýšit svou produktivitu. Nechte se tedy inspirovat praktickými příklady světových firem a zkušenostmi odborníků na novátorské myšlení v podnikání. Budou vás nutit přemýšlet, vymýšlet a tvořit. Uvažovat nad tím, jak využít postupů a technik z jiných oborů, oproti sledování vaší konkurence.
Podíváme-li se na historii firem jako CNN, Dell, Ikea nebo Swatch, pak rychle zjistíme, že byly zpočátku odborníky, analytiky, konkurenty a zákazníky považovány za blázny právě pro to, že porušovaly pravidla svého oboru a vymýšlely nová. Tyto firmy jsou však zároveň příkladem toho, že základem úspěchu je intuice, vášeň, chuť inovovat a notná porce nekonvenčního myšlení. Nebo, jak krátce a výstižně vyjádřil svou filozofii managementu Akio Morita, zakladatel firmy Sony: „Nezásobuji trhy. Tvořím je."
Odvážné kroky s cílem vstoupit na trh jako první s neotřelými nápady a jedinečnou nabídkou služeb generují energii, kterou potřebujete, abyste se odlišili. Což zase vede k věrnosti zákazníků, zisku, obratu a podílu na trhu, jichž chcete dosáhnout.
Mnoho firem se pěkně uvelebilo uprostřed. Zeptáme-li se, jaká je jejich cílová skupina, dostane se nám odpovědi typu „celý trh", jehož potřeby by tyto firmy rády uspokojily. Zhruba podle hesla „pro každého něco". Ale uprostřed, v šedém průměru, je narváno. Chybí tam vzduch, nedá se tam dýchat. Nebo jinak řečeno, chybí tam pozornost zákazníků. Výsledkem je stále větší konkurence, klesající marže a minimální rozdíly v kvalitě nabídek, které lákají stále stejným způsobem.
Každá strategie je časově omezená. Recept pro manažery a firmy spočívá v podpoře flexibility, přizpůsobivosti, stálém učení, ochotě riskovat, kreativním myšlení a osobní odpovědnosti, aby vyzískali kapitál ze schopností, které je obklopují a nezůstávali z pohodlnosti u toho, co důvěrně znají. Následující dva příklady jasně ukazují, že to je možné i pro zavedené firmy - a že i fádnost se může stát kultem!
Unikněte typické konkurenci tváří v tvář tím, že vytvoříte zcela nové trhy. Vytvořte nabídky, které dosud nebyly ve vašem oboru běžné, nebo získejte zcela nové zákaznické segmenty. Vzpoměňte si na dánského výrobce stavebnic LEGO, který vedle svého tradičního trhu vytvořil zcela nový trh: projekt LEGO Serious Play uvedl na trh stavebnicové sady pro manažery.
Kniha srozumitelně a příjemně seznamuje posluchače (čtenáře) s inovativními koncepty myšlení v dlouhé řadě různých oborů a podnikatelských prostředí. Konkrétně můžeme sledovat, jak a proč ti úspěšní uvažovali jinak než většina, co to způsobilo. Prezentované strategie jsou inspirativní a principy se dají s trochou vynalézavosti aplikovat i v oblastech, kterým se věnujeme. Pro mě představuje kniha určitě přínos a nápaditý vhled do aktuáln... více
Líbí se mi na knize, že je pro nás všechny, kteří se zdráhají uvěřit, že zavedené firmy nejsou schopny změn. Jsou zde popsány celý metody pro nového myšlení. Vše je zde uvedeno prakticky a zajímavě. Překvapilo mě, jak je tu absolutně praktická analýza více než dvou set úspěšných firem z celého světa z pohledu úspěchu geniálních novátorů. Obsah je velmi dobrý a audio zpracování je výborné.
Musím povedať, že samotný text knihy je písaný trocha náročnejšie. Je tam prítomné pomerne veľké množstvo informácii, ktoré sú veľmi hutné. Určite to nie je kniha typu "motivačný bulls.it" Ponúkla mi nový pohľad na trh. Musím povedať, že viacero poznatkov sa pokúsim aplikovať. Celkovo hodnotím výborne, lebo som sa dozvedel veľa nových informácii. Čo sa týka audio prejavu, tak bol trocha monotónny, bolo treba sa dosť sústr... více
4*
Audiokniha je výborně načtená. Informace jsou jasné a stručné. Při prvním poslechu jsem se ztrácel v množství příkladů firem, které vymysleli něco nekonvenčního. Je to velmi inspirativní poslech.