Zajímalo vás někdy, co má největší vliv na úspěšný prodej? Napadlo vás, že v tom určitě budou hrát roli faktory jako cena, kvalita služby a solventnost vašich zákazníků? Máte pravdu, tedy alespoň částečně. Ono se totiž ukazuje, že úspěšný prodej je i o něčem jiném. O něčem, co používáme každý den. Na úspěšný prodej má totiž největší vliv myšlení a komunikace.
Pokud se maličko zajímáte o osobní rozvoj a třeba už jste si poslechli některou z našich audioknih, určitě pro vás není žádnou novinkou, že myšlení a komunikace mají vliv na celý náš život. Prodej a obchod nevyjímaje. Tohle je nutné mít stále na mysli, jinak budete zabředávat do stále stejných chyb, budete například potřeby zákazníka a řešení jeho problémů odsouvat na vedlejší kolej nebo ho začnete do prodejte tlačit ještě dřív, než si k vám vybuduje pocit důvěry. A vaše prodeje nebudou úspěšné.
S tím, jak do obchodních jednání a prodávání produktů zapojit i mysl a komunikaci vám pomůžou naše audioknihy. Ty vás krok po kroku povedou na cestě za zlepšením a naučí vás, jak se dostat prodejem k vítězství, jak přejít od plánu A k plánu, který doopravdy funguje nebo jak uzavírat nové obchody.