Komunikace je alfou a omegou jakékoliv lidské činnosti a komunikační dovednosti jsou nezbytnou výbavou nejen pro podnikatele, pro kterého je velmi důležité navázat kontakt se zákazníkem, ale prakticky pro každého, kdo na denní bázi jedná s lidmi, a to i prostřednictvím elektronické komunikace, obchodního jednání nebo po telefonu.
Člověk žije ve společnosti jiných lidí, a dokonce bychom mohli říct, že je na ni v podstatě odkázán. A už jen tenhle prostý fakt nás předurčuje k tomu, abychom se s ostatními lidmi dorozumívali – komunikovali s nimi. Bez komunikace se neobejdeme. Náš život ve společnosti se skládá z neustálých komunikačních aktů, interakcí s druhými lidmi. Fakticky ani nejde nekomunikovat. Např. když někdo odmítá s druhým mluvit, tím mu vlastně taky komunikuje nějaký svůj osobní postoj.
Abychom vám ulehčili cestu spletitým labyrintem komunikace a pomohli vám zorientovat se a zazářit v každodenních mezilidských interakcích, připravili jsme pro vás audioknihy zaměřené právě na komunikaci, ve kterých se dozvíte, jak se komunikací dostat k vítězství a jak prokouknout druhé lidi nebo si zlepšíte své lektorské dovednosti.