Copywriting je tajuplná a mýty opředená disciplína práce se slovy a textem, o které ne každý tuší, v čem vlastně spočívá. Taky přesně nevíte? To vůbec nevadí, nejste v tom sami. Jednoduše řečeno, copywriter je vlastně textař. Píše reklamní a propagační texty, které fungují, a to převážně na web. Jeho prací je zároveň příprava textů na sociální sítě a do e-mailů, poradí si zkrátka se všemi texty, jejichž cílem je prodej nebo propagace.
Skutečný copywriter toho ale vedle psaní musí znát a ovládat daleko víc. V prvé řadě musí vědět, jak se lidi chovají na internetu, musí se orientovat v marketingu a potřebuje mít nastudováno používání klíčových slov. Ale hlavně musí být výborným psychologem, který se dokáže vcítit do potřeb klientů.
Naše audioknihy vám dopomůžou k tomu, že budete psát jako copywriter a naučí vás, jak na copywriting pro web. Ovládnete díky nim tuhle rozmanitou tvůrčí činnost a kdo ví, třeba už to brzy budete vy, kdo bude psát na zakázku texty pro reklamky, na web, do PR článků, katalogů a tiskových zpráv.