Jak uzavírat nové obchody - Richard Denny

Nezbytné prodejní dovednosti pro podnikatele a obchodní manažery

běžná cena

369 Kč

339 Kč

  • Autor:Richard Denny
  • Interpret:Gustav Bubník
  • Délka:3 hod 55 min
  • Velikost:278 MB
  • Typ:Audiokniha kompletní
  • Formát:MP3 ke stažení
  • Vydavatel:ProgresGuru

Popis audioknihy

Richard Denny je jeden z nejuznávanějších prodejních guru na světě.

Pohybuje se v obchodu přes 30 let a předá vám tak techniky a taktiky, které vás zbaví strachu z prodeje a ukáže vám co dělat, kdy to dělat a jak to dělat. To vše k maximalizaci vaší schopnosti uspět. Prostřednictvím této audioknihy vás bude motivovat a inspirovat od první minuty poslechu až do konce. Schopnosti a sebedůvěra, které získáte, vám tak budou oporou i v nejtěžších jednáních.

Nikde na světě se nic nezačne dít, dokud se neuzavře obchod a obchodní zástupce nepřinese do firmy peníze, ze kterých mohou nakonec všichni žít. Každý člen organizace by se ale měl nějakým způsobem účastnit a přispět k udržování stávajících zákazníků a získávání nových. Tato odpovědnost musí být kompletně sdílená. Nejvíce ceněným zaměstnancem v jakékoli organizaci je totiž ten, kdo dokáže přinášet nové zakázky.

Naprostá většina z nás nemá ráda, když se nám někdo něco snaží prodat, ale rádi nakupujeme.

Všichni jsme někdy v životě čelili netrénovanému prodejci, který na nás zkoušel dávno překonané prodejní techniky a pokoušel se prodat nám něco, co jsme nechtěli ani nepotřebovali. Většina z nás se tak proti těmto zastaralým taktikám přirozeně obrnila. S rostoucí frustrací jsme trpěli nevyžádané telefonáty a trapné triky prodejců hrnců, vysavačů a plynu. Každá kapitola audioknihy tak obsahuje praktické rady, názory a zkušenosti z reálného obchodního světa. Jak si připravit perfektní prezentaci, která skončí uzavřením prodeje. Jak si domluvit schůzku. Jak porazit konkurenci nebo jak zákazníkovi poskytnout skvělou péči.

Z audioknihy:

Existují dvě hlavní příčiny obchodního selhání, které vedou k ukončení činnosti nebo bankrotu. Tou první je neschopnost firmy prodávat své výrobky a služby, a tou druhou je neschopnost zajistit, aby firma dostala včas zaplaceno, takže jí dojdou peníze. Tou druhou příčinou se zde nebudu zabývat. Pokud jste majitelem firmy, existuje mnoho způsobů, jak dosáhnout zaplacení pohledávek.

Takže co je v sázce? Svůj osud máte ve svých rukou. Pokud se chcete dostat na vrchol například jako partner ve firmě, rychleji se tam dostanete a více zbohatnete, když budete schopni a ochotni nadšeně se chopit úkolu získávání nových klientů. Jestli jste majitelem firmy, je to na vás – buď to teď zabalte, abyste si ušetřili zdlouhavou nešťastnou existenci, nebo se okamžitě staňte nadšeným a aktivním obchodníkem. Budoucnost vaší firmy nespočívá ve vylepšování výrobků nebo služeb, ale v získávání a udržení nových zákazníků.

Takže pokud opravdu toužíte po větším úspěchu v byznysu, zkontrolujte svůj způsob myšlení. To je nezbytné pro to, abyste se stali moderním, úspěšným a šťastným obchodníkem. Všichni víme, že jedna věc je jistá - sami se sebou musíte žít do konce života. Chcete do konce života žít s takovým člověkem, jaký jste? Bohužel jsem se setkal s příliš mnoha lidmi, kteří mají se sebou a se svou minulostí opravdové problémy.

Jen velmi zřídka jsou váš výrobek nebo služba jediné dostupné, ale pokud s vámi vaši klienti rádi tráví čas, tím spíše s vámi budou obchodovat, a to i když dostanou lepší nabídku od konkurence. Upřímně, je mnohem jednodušší být milým a důvěryhodným člověkem, než mít vždycky ten nejlepší výrobek nebo službu na trhu.

Hodně se mluví o slaďování osobního a pracovního života, a je to tak správně, protože žijeme v kultuře, kde je tlak na výkon, plnění očekávání druhých a čím dál delší pracovní dobu. Jsem přesvědčen, že když někdo odchází z tohoto světa, jeho poslední myšlenka nikdy není „Kéž bych strávil víc času v kanceláři.“

Seznam kapitol

  • 00Úvod
  • 01Co je v sázce
  • 02Rychlejší vyhrává
  • 03Ujdi míli v mých botách
  • 04Užívej dne
  • 05Císařovy nové šaty
  • 06 Dostaňte rybu na háček
  • 07 První setkání
  • 08 Chtějte slyšet ne
  • 09 Prezentací k vítězství
  • 10 Hlavně nechytit cenitidu
  • 11 Velká příležitost
  • 12 Správná rovnováha
  • 13 Jak rychle selhat

Hodnocení

Sempri

Velmi uzitocna kniha do zivota. Rady sa daju pouzit v obchode aj beznom zivote. Cely zivot je obchod, kde sa musime vediet predat. Pribeh je velmi putavy a tiez interpretacia je vo vysokej kvalite spracovana. Pacila sa mi velmi, takze davam pat hviezd.

adam

4*

joshi

Poučné

brano

super

Marek

Dam Miller má stejně dobré audio knihy jako tento autor. Tito dva autoři patří k mým nejoblíbenějším. Všechny knihy od těchto autorů doporučuji k pořízení. Jedná se o bližší postup, jak získat nový obchod. Získáte větší sebevědomí pro samotné obchodní jednání. Obsah je velmi výstižný a dobře se poslouchá. Poslouchám tuto knihu často.

Petr

Skvěla kniha pro každého, kdo se setkává se zákazníky. Krásný přednes knihy pomáhá soustředit se na sdělované informace. Kniha obsahuje velký počet praktických postupů a přístupů při jednání s druhými lidmi, tak aby výsledkem byl úspěšně uzavřený obchod. Klíčovým přínosem je fakt, že rady jsou obecně platné, tedy nezávislé na prostředí jednání, kultuře ani rozsahu obchodu. Je možné je využít pro zvyšení obratu v pouličního stánku, resta... více

Audiokniha Prodejem k Vítězství: Richard Denny
0:00
0:00

Prodejem k Vítězství

Richard Denny

Čte: Michal Švarc