Pište jako copywriter - Otto Bohuš

33 rad pro originálnější obsah vašeho webu

běžná cena

369 Kč

339 Kč

  • Autor:Otto Bohuš
  • Interpret:Gustav Bubník
  • Délka:3 hod 37 min
  • Velikost:330 MB
  • Typ:Audiokniha kompletní
  • Formát:MP3 ke stažení
  • Vydavatel:ProgresGuru

Popis audioknihy

Je to jednoduché. Pokud chcete mít úspěšný web, zajistěte mu lákavý obsah.

Prostřednictvím této audioknihy budete o praktickém copywritingu vědět více než 95% vaší konkurence. Doslova jeho kouzlu propadnete. Dejme tomu, že máte skvělý název (firmy, produktu nebo služby), a ještě lepší logo. Obojí se už na vašem webu krásně vyjímá. A myslíte si, že s brandem máte vystaráno. Většinou se mýlíte. Samozřejmě existují weby, které se bez dobrého sloganu obejdou, např. Google.  V audioknize tak naleznete nutný základ profesního rozvoje, pokud to se svým webem myslíte opravdu vážně. Nemusíte jako autor zkoušet a testovat dlouhá léta. Přehledně, výstižně a bez obalu se dozvíte, kde děláte chyby a jak je můžete napravit.

Zjistíte důležitost sloganů, headlinů, výzev k akci a mnoha dalších textů na vašem webu, a jak na ně.

Na jejich umístění, výstižnost a překvapivost. Proč a jak si dát na web opravdový magnet, který návštěvníky zaujme. Proč je efekt prvního daru zásadní a proč zákazníky tak mate vaše cena. Kde sehnat testimonialy a recenze, a jak je upravit. Jak připravovat a psát newslettery, které lidi čtou a co víc, díky kterým nakonec provedou nákup.

To vše přehledně a výstižně. Bez obalu a zbytečné omáčky. A hlavně velmi zábavně. Profesionální dabér Gustav Bubník (Ch. Scheen, T. Cruise) předvedl v audioknize opět úžasný výkon. Stejně tak Otto Bohuš, její autor. Audiokniha za vás ale práci neudělá. Sami se musíte pustit do praktické aplikace a vlastního testování zmíněných rad. Ale hlavně, pomůže vám s tím nejtěžším. Začít.

Z audioknihy:

Pamatujte: mozek vám chce namluvit, že když o svém byznysu víte všechno vy, musí to přece tak nějak automaticky tušit všichni, no nemám pravdu… Netuší nic. Dokud jim to neřeknete. A na homepage k tomu máte zhruba 3–5 sekund.

Motivaci vyplnit další z řady X webových formulářů mi výrazně zvýšíte, když mi krátce a jasně ukážete, že to má smysl. Na webu Copy General jsme to například vyřešili tak, že po kliknutí na „Přihlášení“ se pod nadpisem ihned objeví tři hlavní benefity: Snadné zadání objednávky. Jednoduchá editace údajů. Přehled historie zakázek.

Nebuďte suchopární otroci hlavního menu, ať vaše homepage nepůsobí jako leklá ryba. Založeno roku XY, komplexní služby v oblasti ABC, vize, mise, hodnoty… bla bla bla. Úžasně originální. Všechna lákadla, která na úvodní stranu dáte, samozřejmě musí mít přidanou hodnotu – ani ne tak pro vás jako pro návštěvníka.

Pokud jste na tom podobně jako já, musíte propadnout zoufalství, když vás hlad zažene do míst, kde „menu“ má podobu osmi (a více) stránek. A vy jen listujete sem a tam a tam a sem... bezradní, co si vlastně vybrat. Jídlo č. 27... nebo raději tu třiaosmdesátku... Jak to řeší restauranty, kde vaří skvěle?

Mít já restauraci, vymyslím jí příběh, který bude znát každý host (z loga, šatny, menu, účtenky, ubrousku…). Mít já e-shop se spodním prádlem, vymyslím mu tři ženské postavičky, které vás provedou celým nákupem. Mít já kadeřnictví, vymyslím... atd. atd. Prostě si hrejte s nudnou realitou.
Lidé si vás budou pamatovat díky příběhu – a ten budou šířit (dobrovolně!) dál mezi své známé.

Seznam kapitol

  • 00 Úvod
  • 01 ČÁST PRVNÍ: Jak vyladit homepage
  • 02 Claim
  • 03 Headline
  • 04 Perex
  • 05 Kontakt
  • 06 Přihlášení/Registrace
  • 07 Newsletter
  • 08 Půjčíte mi lupu?
  • 09 Rozcestník
  • 10 Priorita
  • 11 Magnet
  • 12 Patička
  • 13 ČÁST DRUHÁ: Jak vyladit celý web
  • 14 Menu
  • 15 O nás
  • 16 Příběh
  • 17 Testimonialy
  • 18 Nekončete
  • 19 Miniatury
  • 20 Ať vám blog nezpůsobí blok
  • 21 Překvapení
  • 22 Title
  • 23 Description
  • 24 Pojďme se pořádně zkontaktovat
  • 25 ČÁST TŘETÍ: Jak vyladit copy
  • 26 Dar
  • 27 Důkaz
  • 28 Triáda
  • 29 Zeigarnik
  • 30 Nedořeče....nost
  • 31 Emoce
  • 32 Kotva
  • 33 Zapojení
  • 34 Cyráno
  • 35 Hypnóza
  • 36 Limit
  • 37 BONUS: Šifra mistra copywritera
  • 38 BONUS: Karkulku milují, ale kupují od vlka
  • 39 BONUS: Pište jako pornomagnát
  • 40 BONUS: Jak psát direct e-mail
  • ...  a další

Hodnocení

Vláďa Novotný

Být coppywriter není jen tak. A Otto Vám ukáže jak. Je stručný, věcný a směřuje vždy k cíli. Potřebuje k tomu Vaši píli. Pak má tah na bránu, ne jak osatní po ránu. Učí Vás s textem zacházet, na web ho postupně naházet. Hlouběji do slov proniknout, nechat kontrasty vyniknout. Naučit se slova mířit přesně, využít každé písmeno věcně. Tu zalomit řádek, tam tečku přidat, pak s velkou slávou, text vyda... více

Dasa63

Pro mě až příliš odborná knížka, nejsem copywriter :-) Nicméně informace zajímavé a určitě užitečné i v jiných oblastech obchodování s informacemi a třeba i komunikace a korespondence se zákazníky. U mě dobrý. Interpretace výborná, kvalita nahrávky perfektní.

Toady

Hlas pana Bubníka se poslouchal velice příjemně, věrně dokázal podat i humorné prvky. Audiokniha mi přišla celkově krátká, měl jsem ji poslechnutou téměř hned, nicméně rozhodně ne na úkor obsahu. Ten byl podán stručně, jasně a srozumitelně, bez zbytečné omáčky jsem se dozvěděl, proč mám co na svém webu kde umístit a napsat, dle osobních doporučení autora. Překvapilo mě, že autor přicházel s radami poměrně neokoukanými, které tupě... více

Sempri

Superkniha, zaujme svojim pribehom. Aj ked sa to nezda, tak je pouzitelna v roznych zivotnych situaciach. Clovek sa nauci ako pisat a ziadat, resp. sa zdokonalovat v oblastiach v ktorych chce uspiet. Aj interpretacia je velmi dobra, kvalita tiez na vysokej urovni. Kniha naplnila moje ocakavanie a budem ju pocuvat viackrat.

Matej

Vidieť že text knihy písal copywriter. Kniha je zaujímavá, prehľadná a dobre sa počúva. Otto má super humor. :) Zatiaľ najlepšia audio kniha, akú som počúval. Čo sa týka audio stránky knihy. Hovorca číta knihu veľmi dobre, až by som mu veril, že to číta sám autor. :)

Honza

Přednes Gustava Bubníka je jako vždy dokonalý. Krásně se to poslouchá a jeho hlas je velmi příjemný. Návod jak používat texty a pracovat s nimi je podávaný zlehka a jednoduše. Snadno zapamatovatelné poučky a nechybí ani zábavná forma, která celou knihu zvláštně obohatí. Poznáváte jasný rukopis Otta Bohuše. Kniha je zaměřena na tvorbu internetových stránek. Kam co dát, jak to má být velké, malé, kde a co se na stránkách hledá, co b... více

Toady

O copywritingu som už čítal celkom dosť. Nie, nie som odborník, ale čo-to som podchytil, začal praktizovať, skúšať a Otto ďaleko, no hony ďaleko, viac. Táto audiokniha by mala byť ozaj povinným počúvaním pre každého majiteľa webu, blogu či fóra. Doslovne otvorí oči a pri každej kapitole, ktoré sú mimochodom vcelku stručné a ľahko absorbovateľné, sa dostaví "no jasné!" efekt. Garantujem. Otto hovorí o veciach jazykom, ktorý m... více

Marek

Otto Bohuš - autor této knihy napsal tuto knihu velmi poutavě. Podal nudné téma s vtipným nadhledem. Hlas Gustava Bubníka podtrhl všechny plusy této knihy. Naučí Vás psát důležité slogany, head-liny, výzvy k akci a mnoho dalších textů na Váš web. Poznal jsem zde, jak připravovat a psát news-lettery, které lidi čtou. Nejdůležitější je udělat nákup. Obsah je dobře zpracován a kniha nemá přímou konkurenci na českém trhu. Doporučuji.

Lupo

Jednoducho a zrozumitelne vysvetlene ako by mala web stranka fungovat. Odporucam vsetkym. Vhodná pre všetkých začiatočníkov. Ja osobne som s ňou veľmi spokojny, je prehľadne napísaná, jasne opisuje postupnosť krokov a zaručí základné poznatky pri tvorbe www stránok

Staňka

Zatím jsem v polovině, protože to vyžaduje posadit se ke klávesnici a to normálně poslouchám v autě :). Má u mně několik +: Jedno za to, že vybízí k akci (malé + za že i když jsem lenoch ,tak mne to pohlo k práci), další + za nápady, které jsem ještě neřešila a další + za návod krok za krokem. Děkuji!

Pavel Ocenil

Otto napsal Gustav četl tys to využil

Tomáš Kutina

Po poslechu mě napadá několik slov: skvělé, ispirativní a to jsem fakt netušil. Navíc to vše dává smysl. Díky moc za skvělé návody. Navíc obsah od Otto Bohuše a čtení od Gustava Bubníka, to prostě nemá chybu. Ps: doufám že bude pokračování, přistihl jsem se totiž, že tuto audio knihu, poslouchám i pro zlepšení nálady. :-) Díky.

Zbynek Glos

výborná, skvěle namluvená, vtipně podaná, velmi inspirativní

Adam

woow, zatial pocute raz ale je to uzasny text. urcite si z tejto knihy zoberiem velmi vela a pomoze nie len pri tvorbe textov na web...

Karel Kubela

Vynikající a poučné. A přednes je fantastický!

Dan Thaisz

Jasně, stručně, k věci.

andrej

Česky autor a o to viac prekvapeny. Dlho som sa rozhodoval ci kupit tuto knihu alebo nie ale urobil som velmi dobre. Uzitocne investovane peniaze. zdokonaluj sa 10 000 hodin vo svojom obore a budes MAJSTROM. zábavne nacitana, zrozumitelna a ucelna

Martin Smutek

Tento „Ottův slovník copywriterský“ jsem četl už jako e-book, ale až jako audiokniha dává konečně dokonalý smysl. Nebudu se moc rozepisovat o skvělém namluvení Gustavem Bubníkem – to může každý poznat už z ukázek. Hlavní výhodou této audioknihy je, že ji můžete poslouchat a zároveň si prohlížet svůj web, na kterém srovnávat, jestli je vše tak, jak má být. Pro mě ale pravé kouzlo začalo tehdy, až jsem si vyčlenil na poslech čas a poslouc... více

Martin Bargl

Audiokniha Pište jako copywriter byla super hlavně proto, že sem si ji mohl dát do sluchátek při psaní textů a rovnou začít škrtat chyby, které jsem udělal. Obsah je skvělý, velice přínosný; hlavně když už ani nevíte, co píšete. Je to dobrá reflexe a myslím, že se minimálně v jedné z rad každý najde. Ze začátku mě hlas Gustava Bubníka dost bavil, později už jsem to nevnímal a soustředil se spíše na obsah. Osobně mi přijde dobré kombinov... více

Tomáš Turek

Urobil som si povianočnú radosť a kúpil si tuto audioknihu. Nahodil ju do MP3 playera, spustil a išiel sa prejsť. Vonku -7 °C, prechádzka max. na 30 minút, hovorím si. 7 493 krokov, 1:28:03 h, 5 685 m, vypočutých 23 trackov… a došla baterka. Keby nie, tak chodím doteraz. Masterpiece by som to nazval.

Ondřej Moudrý

Ta audiokniha je skvělá; doslova nemá špatnou stránku. Že Otto umí roztančit písmena na papíře, to se už dobře ví – ale jeho audiokniha Pište jako copywriter vám řekne, jak pracovat s webovou stránkou. Jak jí dát hlavu, patu a dokonce i úsměv.

Rudolf Korman

Už tri dni dokola počúvam Tvoju audioknihu. Forma, obsah aj interpretácia sú fantastické!

Radim Hladiš

Skvělá věc! Vydržel jsem to bedlivě poslouchat celou cestu Praha–Špindl. A poslouchám dál. Už si plánuji, jak vylepším své webovky.

Daniel Gamrot

Pro mě osobně je to jedna z nejlepších rozvojových audioknih, které jsem kdy poslouchal. Žádná vata, umělé vycpávky ani vsuvky. Již od první minuty jde autor za svým záměrem: předat hromadu zkušeností a ověřených faktů. A hlavně – udrží vás v maximální pozornosti.

Audiokniha Webcopywriting pro samouky: Pavel Šenkapoun
0:00
0:00

Webcopywriting pro samouky

Pavel Šenkapoun

Čte: Gustav Bubník

Copywriting: Otto Bohuš, Pavel Šenkapoun

Copywriting

Otto Bohuš, Pavel Šenkapoun

Čte: Gustav Bubník