379 Kč
Bez 10 % DPH 344,55 Kč
Šéfování je obtížné pro každého. Oceňujete nasazení svých podřízených, ale současně vidíte jejich nedostatky. Co dál? Konfrontace je nepříjemná pro všechny a vy nechcete nikoho ranit nebo urazit. Jenže chyby napravit musíte – je to vaše povinnost. Jak tedy kolegům sdělovat kritiku a současně je nenaštvat? Jak být silným lídrem a přitom se neproměnit v nelidu?
Radikální otevřenost je způsob, jak poskytovat cennou zpětnou vazbu, aniž byste škodili sobě nebo ostatním. Naučte se ji, posune dál nejen vás, ale i celý tým!
Kim Scottová přichází po dlouholetých zkušenostech s vedením týmů (v Googlu, Applu, Twitteru a dalších) s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Přístup vychází z jednoduché myšlenky: pokud chcete dobře šéfovat, musíte projevovat osobní zájem o své přímé podřízené a zároveň jim poskytovat jednoznačnou zpětnou vazbu. A také ji i přijímat. Pomocí tohoto konceptu (který nyní vládne celému Silicon Valley) dokážete v práci budovat lepší vztahy a naplnit tři klíčové úkoly správného lídra: vytvořit kulturu založenou na poskytování zpětné vazby (chvály i kritiky), vybudovat soudržný tým, který potáhne za jeden provaz, a dosahovat výsledků, na které budete opravdu hrdí.
audio verze tištěné knihy je návodem pro lídry, manažery nejrůznějších úrovní a vůbec pro všechny, kdo působí v pracovním kolektivu. Kromě jiného vás naučí:
Kniha ktorá mení firemné kultúry. Knižku Radikálna otvorenosť odporúčam každému manažérovi, ktorý chce vo firme vytvoriť zdravé otvorené komunikačné prostredie.
Úžasná kniha, presne tento pohľad na vec som hľadala už niekoľko rokov a konečne to niekto zhrnul do jednej knihy. Naučiť sa radikálnej otvorenosti je znalosť, ktorú sa treba naučiť ako čokoľvek iné a som veľmi vďačná, že už mám postup ako na to a hlavne som veľmi vďačná za to, že viem, že to, čo riešim je úplne normálne a prirodzené i pre korporátne firmy.
Scottová působila v několika velkých firmách, kde radikální upřímnost je jediný způsob, jak se pohnout z místa dál. Při práci s velkým týmem a rozdílnými typy lidí musíte mít napaměti, že je potřeba naučit Vaši firemní kulturu rozeznávat, kdy si někdo "vaří polívčičku" a nebo mluví věcně a k věci. Protože jen tak se rychle a efektivně budete posouvat dál a dokážete společně víc. Nikdo, kdo chce, aby věci klapaly, tak nemá rád... více
Jen málokdo v dnešním světě o sobě může říct, že nepotřebuje v kontaktu s ostatními lidmi vyjednávat a umět se domluvit. A o to více to platí pro lidi ve vedoucích pozicích, ale nemyslím tím nutně jen top manažery. Myslím tím každého kdo z titulu své funkce musí rozhodovat a umět to interpretovat ostatním tak, aby s ním chtěli spolupracovat. Kim Scottová nám ukazuje vlastní cestu jak se tímto uměním prokousávala ona. Jakých chyb se dopu... více
Velmi poučná kniha, nejspíš ji daruji jako tajného santu svému šéfovi, kterému by se to hodilo přečíst. I mě samotnému to hodně přineslo. O zpětné vazbě, vytváření týmu, hodně dobrý
Toto je podle mne kniha, ktera by mela být dávána kazdému zamestnanci pri vstupu do jeho prvniho zamestnani, nejen ze by si mel precist kazdy soucasny manager / leader. je plna situaci ze zivota, které jsou dobre vysvetleny, proc se ma postupovat prave takto. nevyhyba se ani chybam, opet cestne rika, co enbylo spravne. v jednom monetu jsem secitila lehce dotcena, ze autorka rika presne totez v jedne situaci, kdy jsem si myslelam ze j... více
Super.
Praktické, plné příkladů. Děkuji.
Perfektní knížka pro všechny, kteří se chtějí naučit dávat a také přijímat zpětnou vazbu a rozvíjet sebe, členy týmu a celý tým. Kim Scottová ve své profesní kariéře prošla mj. Googlem a Applem a své zkušenosti s budováním a rozvíjením týmů sepsala do velmi čtivé (resp. příjemně poslouchatelné) (audio)knihy. Povinná četba pro všechny manažery.