Radikální otevřenost - Kim Scottová

Jak být silným lídrem a přitom neztrácet lidskost

  • Autor:Kim Scottová
  • Interpret:Michaela Rykrová
  • Délka:10 hod 42 min
  • Velikost:1,01 GB
  • Typ:Audiokniha kompletní
  • Formát:MP3 ke stažení
  • Vydavatel:Jan Melvil Publishing

Popis audioknihy

Jak poskytovat cennou zpětnou vazbu

Šéfování je obtížné pro každého. Oceňujete nasazení svých podřízených, ale současně vidíte jejich nedostatky. Co dál? Konfrontace je nepříjemná pro všechny a vy nechcete nikoho ranit nebo urazit. Jenže chyby napravit musíte – je to vaše povinnost. Jak tedy kolegům sdělovat kritiku a současně je nenaštvat? Jak být silným lídrem a přitom se neproměnit v nelidu?

Radikální otevřenost je způsob, jak poskytovat cennou zpětnou vazbu, aniž byste škodili sobě nebo ostatním. Naučte se ji, posune dál nejen vás, ale i celý tým!

Kim Scottová přichází po dlouholetých zkušenostech s vedením týmů (v Googlu, Applu, Twitteru a dalších) s novým pojetím efektivního managementu – radikální otevřeností. Přístup vychází z jednoduché myšlenky: pokud chcete dobře šéfovat, musíte projevovat osobní zájem o své přímé podřízené a zároveň jim poskytovat jednoznačnou zpětnou vazbu. A také ji i přijímat. Pomocí tohoto konceptu (který nyní vládne celému Silicon Valley) dokážete v práci budovat lepší vztahy a naplnit tři klíčové úkoly správného lídra: vytvořit kulturu založenou na poskytování zpětné vazby (chvály i kritiky), vybudovat soudržný tým, který potáhne za jeden provaz, a dosahovat výsledků, na které budete opravdu hrdí.

V audioknize se dozvíte

audio verze tištěné knihy je návodem pro lídry, manažery nejrůznějších úrovní a vůbec pro všechny, kdo působí v pracovním kolektivu. Kromě jiného vás naučí:

  • jak nastartovat a rozvíjet firemní kulturu založenou na otevřenosti a poskytování zpětné vazby
  • že jednoduše nařizovat lidem, co mají dělat, nefunguje
  • jak ve svých podřízených rozpoznávat „rock stars“ a „superstars“ a proč budete potřebovat obojí
  • že nejlepší metodou, jak zabránit vyhoření, je propojit životní motivace členů týmu s jejich prací
  • proč povyšování nemusí být tou správnou odměnou za skvěle odvedenou práci
  • Seznam kapitol

    • 00 Úvod
    • 01 Pro vaši práci jsou klíčové vztahy
    • 02 ČÁST PRVNÍ: Nová filozofie managementu - KAPITOLA 1 - Budujte radikálně otevřené vztahy
    • 03 Kupředu vás neposune moc, ale vztahy
    • 04 Nebojte se přímé konfrontace
    • 05 KAPITOLA 2 - Vedení: Dávejte, přijímejte a podporujte zpětnou vazbu
    • 06 Ničivá empatie
    • 07 KAPITOLA 3 - Pochopte motivaci každého člena týmu
    • 08 Vynikající výkon
    • 09 Ferové hodnocení výkonu
    • 10 Vynikající výkon - Strmá růstová trajektorie
    • 11 Slabý výkon - Klesající růstová trajektorie
    • 12 KAPITOLA 4 - Společně dosahujte výsledků
    • 13 Vybudujte v týmu kulturu vzájemného naslouchání
    • 14 Ať mají jasno i ostatní
    • 15 Přesvedčujte - Emoce, důvěryhodnost, logika
    • 16 ČÁST DRUHÁ: Nástroje a techniky - KAPITOLA 5 - Vztahy
    • 17 KAPITOLA 6 - Jak dobře vést
    • 18 Zprostředkovat pomoc je lepší, než ji sám poskytnout
    • 19 Fráze, neber si to osobně, je k ničemu
    • 20 Zpětná vazba a gender
    • 21 Nejdříve požadejte o zpětnou vazbu pro sebe
    • 22 KAPITOLA 7 - Tým: Jak se vyhnout nudě a vyhoření
    • 23 Přijímání nových zaměstnanců
    • 24 KAPITOLA 8 - Výsledky: Jak společně dosáhnout výsledků rychleji
    • 25 Rozhodovací porady
    • 26 Jak začít

    Hodnocení

    Lenka

    Toto je podle mne kniha, ktera by mela být dávána kazdému zamestnanci pri vstupu do jeho prvniho zamestnani, nejen ze by si mel precist kazdy soucasny manager / leader. je plna situaci ze zivota, které jsou dobre vysvetleny, proc se ma postupovat prave takto. nevyhyba se ani chybam, opet cestne rika, co enbylo spravne. v jednom monetu jsem secitila lehce dotcena, ze autorka rika presne totez v jedne situaci, kdy jsem si myslelam ze j... více

    Pet

    Super.

    Simon

    Praktické, plné příkladů. Děkuji.

    Jiří Langr

    Perfektní knížka pro všechny, kteří se chtějí naučit dávat a také přijímat zpětnou vazbu a rozvíjet sebe, členy týmu a celý tým. Kim Scottová ve své profesní kariéře prošla mj. Googlem a Applem a své zkušenosti s budováním a rozvíjením týmů sepsala do velmi čtivé (resp. příjemně poslouchatelné) (audio)knihy. Povinná četba pro všechny manažery.

    Audiokniha Pozitivní leader: Jan Mühlfeit, Melina Costi

    Pozitivní leader

    Jan Mühlfeit, Melina Costi

    Čte: Aleš Zbořil

    Audiokniha Proč lidé v práci nedělají, co jejich vedoucí očekávají: Jan Urban
    0:00
    0:00

    Proč lidé v práci nedělají, co jejich vedoucí očekávají

    Jan Urban

    Čte: Vladimír Kyas

    Audiokniha Lídři jedí poslední: Simon Sinek
    0:00
    0:00

    Lídři jedí poslední

    Simon Sinek

    Čte: Gustav Bubník