Prodejem k Vítězství - Richard Denny

4. vydání nejlepší knihy o prodeji, jaká kdy byla napsána

běžná cena

299 Kč

279 Kč

  • Autor:Richard Denny
  • Interpret:Michal Švarc
  • Délka:4 hod 21 min
  • Velikost:340 MB
  • Typ:Audiokniha kompletní
  • Formát:MP3 ke stažení
  • Vydavatel:ProgresGuru

Popis audioknihy

Richard vysvětluje přímým a otevřeným způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi.

Ty se však značně liší od zastaralých a již nefuknčních způsobů prodeje. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno. Tato audiokniha se vám tak jistě stane neocenitelnou příručkou. Je plná jednoduchých, ale o to víc pravdivých rad, jak zlepšit své obchodní dovednosti a motivovat se ke skvělým výsledkům.

Byla napsána již v roce 1988 a po dobu 14 měsíců se držela v čele nejprodávanějších knih v oboru businessu. Kniha byla přeložena do 28 jazyků, dočkala se již čtyř vydání (poslední v roce 2013) a prodává se ve více než 40 zeních světa. Text byl aktualizován a pozměněn na základě Richardových zkušeností z prodeje v nestálém obchodním prostředí, kdy internet podnítil a znovu podněcuje vznik nového obchodního jednání. Principy popsané v tomto novém vydání jsou však stejně důležité dnes, jako budou za 25 let. Odklon od nich je na vlastní nebezpečí.

Prodávající mají snahu nepřipouštět si, že jsou do obchodu zapojeni.

Sami se označují za makléře, poradce nebo manažery. V současnosti je však do prodeje na určité úrovni zapojen každý. Lékaři, právníci, realitní makléři, odhadci, architekti, bankovní úředníci, reklamní agenti - výčet je téměř nekonečný - hledají nové zakázky, a tudíž musí umět prodat své služby i sebe.

  • uzavírejte nesrovnatelně více obchodů
  • prodejte, přestože nejste nejlevnější
  • využívejte nových shopností a dovedností
  • vybudujte si a udržte pozitivní přístup
  • poražte konkurenci a uzavřete obchod
  • vytvářejte obchodní vztahy a doporučení
  •  

    Svět se stal soutěživějším a kvůli přežití a úspěchu potřebujeme všichni porozumět prodeji, vyjednávání i přesvědčování. Chtějí-li společnosti v 21. století soutěžit a zvítězit, budou potřebovat vysoce proškolené lidi s hloubkovou znalostí produktů schopné okamžitě rozpoznat nové příležitosti. A jestliže chtějí porazit konkurenci, budou tito lidé muset být skutečnými odborníky. Tato audiokniha Vám ukáže, jak se odborníkem a mistrem prodeje stát.

    Z audioknihy:

    Kdysi žil voják a ten po povýšení na generála zjistil, že se stal nejmladším mužem v historii, který to dotáhl tak daleko. Přirozeně se proto cítil pyšný a poctěný, zároveň však také znepokojený. Své ženě prozradil svou nejistotu, jestli se pro takový post hodí a jestli ho budou respektovat nejen přátelé, ale také podřízení. Manželka mu dala velmi moudrou radu: "Přemýšlej jako generál, mluv jako generál, oblékej se jako generál a chovej se jako generál.... Pak se generálem staneš."

    Člověk, který chce být považován za skutečného prodejního profesionála, by nemohl dostat lepší radu. Přemýšlejte, mluvte, oblékejte se a chovejte se jako profesionální prodejci a budete jimi.

    Slýcháváme, že vědět znamená mít moc. Pravda je, že ve sféře profesionálního prodeje je znalost jen potenciální moc. Všichni jsme placeni za používání našich vědomostí, ne za to, že je máme. Slýcháváme tak: Nezáleží na tom, co znáte, důležité je koho znáte." Ani to však není úplná pravda. Opravdu důležité je, co děláte s těmi, které znáte.

    Dokonce i lidé, kteří se v obchodní sféře pohybují mnoho let, budou souhlasit, že znalosti a postupy je třeba stále ověžovat a obnovovat. Jestliže lidé aktivně prodávají stejný produkt po mnoho let, nejobvyklejším problémem, s nímž se u nich setkávám, je oslabování prodejních dovedností. Sklouznou do bezpečné zóny produktu, znalostí a přednesu - velká, skutečně velká chyba. Investujte do sebe, vybírejte si vhodné kurzy, získejte třeba certifikát v prodejních dovednostech, studujte, poslouchejte audioknihy, čtěte. Jste tou nejlepší investicí ze všech.

    Dovolte mi říct, že zvládnete cokoli, co opravdu chcete. Pokud něco skutečně chcete dělat, vaše schopnosti s tím nemají nic společného. Jde o to, jak moc to chcete. Každý má schopnost zlepšit se. Každý z nás může, pokud opravdu chce.

    Musíte si věřit, neboť v opačném případě ve Vás nebude věřit nikdo! Co víc, pokud věříte, že na to máte, začínáte si budovat pozitivní myšlenkový přístup. Neříkejte "nemůžu". Je to nebezpečný zápor pronikající do nejcennějších oblastí, které lidská bytost má: mozek, mysl, proces myšlení. Příliš málo lidí si těchto důležitých věcí cení. Tím nejlepším vkladem je jistě investice do sebe sama, protože si člověk zajistí lepší soužití se sebou samými i se svými blízkými.

    Velká většina lidí v našem ohromném odvětví ve skutečnosti sjednávání schůzek nesnáší. V řadě případů jsou jinak profesionální a úspěšní prodejci poměrně neohrabaní při práci s telefonem a domlouvání schůzek (prezentací). Tuto část svého povolání však musí profesionální prodávající dovést k dokonalosti. Projděme si tedy kroky, které to usnadní. Usnadnění bude mít samozřejmě za výsledek větší efektivitu.

    Jak jsem již zmínil, nakupující jsou dnes protřelejší než kdy dříve. Lidé mají lepší vzdělání, více možností a konkurence je silnější a zdatnější. Je proto naprosto rozhodující, že každý prodejce toužící po úspěchu v dnešním dynamickém světě prodeje musí být vybaven znalostmi založenými na praktikách moderního prodeje.

    Prodej je zaměřen výhradně na lidi. Prodávat můžete pouze někomu jinému. Pravidlo tedy zní: uvědomte si, že každá prodejní prezentace musí být odlišná, protože nikdy nenajdete dvě identické osoby. Každý potenciální kupující má své touhy, požadavky a potřeby. Pochází z různých domácností, pracují v jiných oblastech. Musí se vyrovnávat s rozdílnými nároky a chtějí dosáhnout různých cílů. Zodpovídají se také odlišným lidem. Mají všemožné rodinné zázemí, vzdělání, koníčky, zájmy a plány. Mohou být štastní nebo nešťastní, možná přišli o iluze, jsou znechucení, myslí pozitivně nebo negativně. Profesionální prodejce tedy ...

    Seznam kapitol

    • 00 Úvod
    • 01 Perspektivní prodej
    • 02 Plán Vítězství
    • 03 Základní ingredience
    • 04 Vyhrazení času
    • 05 Hledání obchodu
    • 06 Sjednání schůzky
    • 07 Pravidla profesionálního prodeje
    • 08 Prodejní prezentace
    • 09 Uzavření obchodu
    • 10 Zásady profesionality
    • 11 Poskytnutí opravdových služeb
    • 12 Zvládání námitek
    • 13 Vyjednávání
    • 14 Psaní dopisu
    • 15 Řeč těla
    • 16 Ochrana před negativismem<
    • 17 Nekončete

    Hodnocení

    David Novotný

    Velmi dobrá kniha, mám ji i v papírové podobě a v autě na poslech.

    Sempri

    Kniha je velmi dobre spracovana, celkovo vyuzitelne pravidla ako sa predat, alebo ako uspiet v obchode. Len sa mi zdalo, ze je to ta ista kniha "jak uzavirat nove obchody". Celkovo s ami kniha pacila, je zaujimava. Da sa pocuvat aj viackrat. Myslim, ze je velmi prinosna.

    Ivory Minaříková

    Tato kniha je opravdu obrovským pohonným motorem, věřím že spousta obchodníků se v ní najde, najde v ní své slabé i silné stránky a budou opět pár kroků vpřed ke skvělým obchodním výsledkům. Jsem z knihy nadšená

    Ondra Vlasek

    4*

    Leoš

    Stojí za to si některé věci znovu připomenout. Pokud chcete dělat dlouhodobý obchod, tak mohu doporučit

    Marek Veselý

    Super, rozhodně doporučuji, nezbytná součást znalostní výbavy obchodníka.

    Audiokniha Jak uzavírat nové obchody: Richard Denny
    0:00
    0:00

    Jak uzavírat nové obchody

    Richard Denny

    Čte: Gustav Bubník