Jak drahé je zdarma - Dan Ariely

Proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí

2 hodnocení
NOVINKA
  • Autor:Dan Ariely
  • Interpret:Gustav Bubník
  • Délka:7 hod 41 min
  • Velikost:523 MB
  • Typ:Audiokniha kompletní
  • Formát:MP3 ke stažení
  • Vydavatel:ProgresGuru

Popis audioknihy

Proč se při rozhodování chováme iracionálně a jak to napravit?

Téměř žádný člověk se při rozhodnutích nechová racionálně a marketing toho umí perfektně využít: Kolikrát vás dostala nějaké akce 2 + 1 zdarma, nebo třeba neodolatelné povánoční výprodeje?

Peníze a cena ovlivňují naše myšlení, chování i společenskou morálku a je velmi obtížné určit, co je správné, co je trik a jak na to reagovat.

Jak se rozhodovat lépe a nesedat marketingu na lep

Audiokniha vám ukáže směr – cestu si musíte prošlápnout sami. Při rozhodování nás ovlivňuje mnoho faktorů: moře rozbouřených emocí, tradiční společenské zvyklosti i předsudky. K tomu si připočtěte obrovský marketingový tlak. Můžete mít tak trochu pocit, že hrajete pořád v „oslabení“.

Dan Ariely vám v audioknize ukáže na konkrétních, překvapivých příkladech, které jsou podloženy jeho výzkumy, jak mít svá rozhodnutí pod kontrolou a rozhodovat se lépe.

Až vám příště přijde jedinečná exkluzivní nabídka, kterou využijete jenom do dnešní půlnoci, tak už vás to tak masírovat nebude.

Seznam kapitol

  • 00 Úvod
  • 01 Kapitola 1 - Jak je to s relativitou
  • 02 Kapitola 2 - Omyly a mýty kolem nabídky a poptávky
  • 03 Kapitola 3 - Jak drahé je zdarma
  • 04 Kapitola 4 - Kolik nás stojí společenské normy
  • 05 Kapitola 5 - Jak důležité je vzrušení
  • 06 Kapitola 6 - Proč tak rádi odkládáme práci
  • 07 Kapitola 7 - Jak drahé je vlastnictví
  • 08 Kapitola 8 - Nechte si otevřená zadní vrátka
  • 09 Kapitola 9 - Velká očekávání
  • 10 Kapitola 10 - Síla ceny
  • 11 Kapitola 11 - Cesta do hlubin našeho charakteru
  • 12 Kapitola 12 - Jak peníze cvičí s naším charakterem
  • 13 Kapitola 13 - Pivo a bezplatné obědy

Hodnocení

Ladislav

Mne osobne dala táto audiokniha veľmi veľa. Dan Ariely v nej vďaka množstvu príkladov z praxe, respektíve vďaka reálnemu výskumu, vyvrátil domnienky o tom, že zákazník sa správa racionálne. Veľmi šikovne ukázal, že jeho zmýšľanie je práve naopak iracionálne a podvedome je schopný podľahnúť rôznym vplyvom. Unesený som bol hlavne z úvodnej časti knihy, veľmi sa mi páčili informácie napríklad o "cenovej kotve" - bolo toho rozhodne... více

Robo Držík

Ide o skvelú knihu ktorá ponuka zaujímavý a pútavý pohlaď na to ako našim nielen nákupným rozhodnutiam vládnu emócie. Racionálne rozhodnutia sú lem fikcia. Doporučujem

Audiokniha Ukaž, co děláš!: Austin Kleon
0:00
0:00

Ukaž, co děláš!

Austin Kleon

Čte: Ondřej Halámek

Audiokniha Jak Zaujmout hned na poprvé: Chip Heath, Dan Heath
0:00
0:00

Jak Zaujmout hned na poprvé

Chip Heath, Dan Heath

Čte: Tereza Richtrová