běžná cena
385 Kč
299 Kč
Bez 10 % DPH 271,82 Kč
Bylo by fajn, kdyby vás děti více poslouchaly. Bylo by skvělé, kdyby vám kolegové či podřízení vyšli vstříc bez zbytečného nucení. Bylo by super, kdybyste dokázali zařídit, aby vám klienti říkali ve většině případů ano.
Jde to. I bez nátlaku.
Přesvědčí vás o tom profesionální vyjednavač a mezinárodně uznávaný expert Vít Prokůpek, který pomohl jako vyjednavač a konzultant více než 150 světovým firmám.
Když v životě po něčem toužíte, dokážete to jenom díky působení na ostatní. Umět ovlivňovat je tak vaší tajnou zbraní, díky které dokážete vyhrát většinu osobních i profesních bitev.
Tato schopnost ale nemusí být vrozená. Někdo k ní má přirozené vlohy a stačí mu zdokonalení. Někdo si ji musí sám vštípit a pilovat. Tak či onak, audiokniha Psychologie přesvědčování pomůže oběma skupinám, protože v ní najdete:
Ctrl+c ctrl+v z kníh iných známejších autorov doplnené o množstvo reklamy a pár príkladov samotného autora. Ak hľadáte niečo v tomto duchu skúste Chrisa Vossa, Richarda Dennyho, Dana Arielyho. Je to viac kníh za viac peňazí ale určite Vám to dá viac ako táto slohová práca na úrovni študenta strednej školy.
S knihou jsme byly i s přítelkyní spokojeni. Vše bylo srozumitelné, stručné a jasné. Určitě mi kniha pomohla a vzal jsem si z ní spoustu užitečných rad. Audiokniha se velmi dobře poslouchala.
Zajímavě zpracované téma, které se opakuje u mnoha autorů ala Caldini, autor se o něm v knize take zmiňuje. Autor dostatečně vysvetluje pojmy které vám pomůžou zorientovat se v dané problematice. Co kvituji pozitivně je vlastní zkušenost a příklady které autor popisuje i hodně začlenit jich více. Celkově knihu doporučuji stím, že je vhodné si ji poslechnout minimálně 2x :-)
Vyborny obsah knihy narusil jej samotny ucel- propagacia autorovych skoleni a kurzov. Ak vas o tematike zaujima viac tak odporucam zbrane vlyvu, kde dostanete 5x bohatsi obsah a menej kecov o tom aky je autor uzasny. Okrem delenia a moznosti sa v knihe na ktoru sa odvokavam dozviete potrebne suvislosti. 99 tipov v tejto knihy je vytrhnutych z celkoveho kontextu a pokial si nekupite autorove skolenia, tak vam nepomozu.
Ze začátku se kniha poslouchala pěkně, ale postupem času, neustálým opakováním autorových webových stránek a nabídky kurzů, přestala být zajímavá. V knize bylo pár zajímavých tipů, ale celé to působilo spíše jako reklama, než plnohodnotná kniha. Doporučil bych spíš knihu od jiných autorů, pokud se o toto téma zajímáte.
Takhle knížka se poslouchá jako taková tříhodinová reklama na autora a jeho schopnosti. A ještě mu za to zaplatíte. Dalo by se tudíž říct "job well done". Odhlédnu-li od tohoto nešvaru (ale věřte mi, že se od něj odhlíží opravdu velmi těžko, protože se Vám autor cpe horem i dolem), není knížka v jádru špatná. Spousta obsažených rad je užitečná, k věci a není příliš dlouze rozmazávaná. Pravda ale také je, že autor jen kompiluje p... více
Táto kniha prežúva klasikov v odbore. Ak sa chcete skutočne niečo dozvedieť o tejto oblasti kúpte si radšej Caldiniho Zbrane vplyvu alebo Vossovu audioknihy Nikdy nerob kompromis. Okrem toho je to veľmi povrchné. A veľmi mi vadil štýl autora Nechcem povedať, že som sa nič nové nedozvedel ale celé je to veľmi slabé a skôr motivačno-ohlupovacie ako praktické.
Kto chce zistať trochu viac skuseností a sebavedomia v pracovnom alebo sukromnom živote, tak by si určte mal popočúvať túto audioknihu. Mne v pracovnom prosterí pomohla v správnejšej komunikácii so zákaznikmi a lepšej argumentacii predvadzania produktov.
Knihu mohu doporučit. Jen přednes mě moc nezaujal, je to namluvené až moc procítěně. Na knize jsem ocenil spousty důkazů na základě průzkumů které podporují jednotlivé rady ohledně lidského chování. Knihu jsem poslouchal skoro v kuse a nyní asi po 2 týdnech si ji pustím znova abych si jednotlivé rady osvojil a zopakoval.
Na začiatku som nevedel, čo od knihy čakať. Nie som odborník ani na psychológiu, ani na marketing. Knihu som si kúpil len zo zvedavosti. Autor v každej kapitole využíva vedecké štúdie a príbehy. Vďaka tomu sa kniha dobre počúva. Získané vedomosti sa dajú uplatniť v práci, v marketingu, ale aj v medziľudských vzťahoch. Verili by ste, že už obyčajná spojka môže ovplyvniť rozhodnutie? Je pravda, že by autor mohol menej odkazovať na svoje s... více
Mnoho užitečných tipů, jak zvýšit svoji přesvědčivost. Mnoho užitečných tipů, jak zvýšit efektivitu svého marketingu. Vše podložené studiemi a příběhy z autorovy praxe. Snadno poslouchatelné.
Veľmi dobré tipy podporené konkrétnymi štúdiami. Boli v tom zaujímavé príbehy, ktoré robili informácie ľahko zapamätateľnými. Aj keď niektoré veci som už čítal v iných knihách, našiel som tam aj viacero nových a užitočných sociologických a psychologických zistení. Určite odporúčam nie len pre biznis ľudí, ale každého, kto chce trošku lepšie pochopiť ľudské správanie.
Som veľký fanúšik rozvoja osobnosti. Toto je naozaj vyšší level. Je to niečo viac ako si myslíte. Super kniha, všetko je podložené testami. Velmi doporučujem. Keď nemáš túto knihu, akoby si ani nebol.
Skvelý titul pre každého, začiatočníka aj pokročilého "manipulátora" na osvieženie alebo inšpiráiu svojich doterajšich metód ovplyvňovania. Vhodné ako darček, ideálne na počúvanie v aute, pretože interpretácia sa skladá z kratších súborov, ktorým je ľahko porozumieť. Titul doplňájú pôsobivé a podložené fakty a výskumy, ktoré počiarkujú vierohodnosť všetkých 99 tipov.
Audiokniha mi poskytla zajímavé informace, poslechnu si ji ještě jednou, abych se zlepšila v závěrečném testu.